Eda

Fakat zannederim ki beni bıraksa da artık kaçmaya kuvvet bulamayacaktım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor.
Sevmek denen şeyin rolü bu kadar insanı yakıp titretecek bir şey olursa kendisi kim bilir neydi?
Yüzüne bakmamak ne ispat eder,rica ederim. Sevmediğimi mi?Ne delilik!…