Eda

Gene de yüreğinde sızısını duyuyordu bu sevdiği insandan ayrılışın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrım,dostum düşman olmuş.Katlanabilecek miyim acıya?
Dayanabilecek miyim her şeye?
Tanrım,seni sevmek için onun sevgisine ihtiyacım varmış gibi geliyor bazen.
nasıl olur da bir erkeği bu kadar sevebilirsiniz,yüzünü satır satır hatırlarsınız,sesi içinizde yankılanır,size beni unut beni unut beni unut dememiş gibi,bir an bile unutmadan,hala sevebilirsiniz?