Söylüyorum, söylüyorum... Sonra kendim dinliyorum da kendi kulaklarıma inanmıyorum. Bütün yaşayışım boyunca sustum. Ağzımı açmadım!.. Düşündüğüm yalnız bir şey vardı; sabah olunca sağ salim akşamı edebilmek. Kendimi göstermeksizin, kimse benden haberdar olmaksızın yaşamak. Oysa şimdi her şeyi düşünüyorum. Belki içlerinizi pek iyi anlayamıyorum. Yine de herkes benim kalbime yakındır, herkese acırım, herkesin mutluluğu için dua ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık ne mutlu ne de mutsuzum.
Her şey geçip gidiyor.
Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde ''insan'' dünyasında tek gerçek şey bu.
Her şey geçip gidiyor.