Serkan Emlik

Serkan Emlik
@edbseko
Kitap okumak en büyük ibadettir okumamak ise Cumhuriyet'e ihanettir.
Edebiyat Öğretmeni
Istanbul
8 Ekim
6 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
''En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni."
Edebiyat