İG edebiokul Edebiyat, siyaset, tarih, ve uluslar arası ilişkiler konusunda kafa yoran, genel hatları ile mesleğinde her gün kendini geliştirmeye çalışan bir garip derviş.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba arkadaşlar Gaziantep bölgesinde yaşıyoruz depremi tüm iliklerimize kadar his ettik yaşadık arada artçı sarsıntılar yaşıyoruz ama çok şükür iyiyiz yaşıyoruz hala nefes alıyoruz. #deprem hepimizi derinden sarstı psikolojimiz bozuldu korkuyoruz ama çok şükür hayattayız enkaz altında değiliz aç değiliz açıkta değiliz gerek devletin kurumları gerekse hayır sahipleri ve sivil STK’lar elinden geleni yapıyor sizden tek isteğimiz dua edin ve dezenformasyonlara geçit vermeyin saygılar sevgiler..