Güven içinde olduğunu hissetmek varoluşumuzun ön koşuludur. Hangi yaşta olursak olalım, güven yoksa kişi stres içinde beden ve akıl sağlığını kaybeder.
Öğrencinin yaşı küçüldükçe öğretmenin etkisinin büyüyeceğini düşünebilirsiniz, ama üniversite çağında bile öğrencinin hayatına yön veren öğretmenler var.