Muhteşem kitaptı, çok sürükleyiciydi. İnsanların tamamının mutlu olmasının sağlandığı ve bunun için gerçeğin gözden çıkarıldığı bir devlet yapısını anlatıyor. Bu düzeni sindiremeyen birkaç karakterin etrafında da kitap şekilleniyor.
İdeal devlet hakkında size çok sayıda cevap ve bir o kadar da soru verecek. Tavsiye edilir.