Bu ikili doğa ya da ikili görev nedeniyle bizi bekleyen en önemli iş,çevremizde ve içimizde neyin yaşaması, neyin ölmesi gerektiğini anlamayı öğrenmektir.Yapmamız gereken, ikisinin de zamanlamasını kavramak; ölmesi gerekenlere ölmeleri için,yaşaması gerekenlere yaşamaları için izin vermektir.
'Çizdiğim siluetini sana iade ediyorum Lotte ve onu saklamanı diliyorum. Üzerinde binlerce öpücüğüm var, evden çıkarken ya da eve döndüğümde binlerce kez selamladım bu resmi.'