Anlatım tarzıyla kitabı okuyormuş gibi değil de kitabın içinde yaşıyormuş hissi veren, muhteşem bir kitap. Cleveland’a gitmemiş olmama rağmen o sıcacık sokağı anında tanıyabilirim. O sıcak yaz günleri, hep beraber yenen akşam yemekleri, limonatanın sarılığı o kadar tanıdık ki.
Her kitabın kendini okutma zamanı olduğuna inananlardanım. Benim için o zaman bu zamandı. Ve de çok iyi geldi. Zaten yazarında dediği buydu. “Her şey zamanla ufaklık, her şey zamanla.”