Güzel kurgulanmış,akıcı bir kitap beğenerek çabucak okudum. Kitap ,Julia'nın babası 'nın aniden kayboluşu ve sonra Julia'ya ulaşan bir mektupla , kızın babasının doğduğu yere gidip babasına ait bilmediği geçmişini öğrenmesini konu alıyor. Ah Mi Mi .... keyifle okuyacağınız bir kitap.