•Eda

Zulüm, güçlünün güçsüze karşı kullandığı en amansız bir kırbaçtı. Kuvvetli olan, aynı zamanda haklıydı. Kuvvetli olan, zaîf ve güçsüzlere istediğini zorla yaptırabiliyordu. İnsana ve onun hayatına bir sinek kadar bile önem verilmiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğruluk ile yalan, biri diğerini kalpten çıkarıncaya kadar boğuşurlar.
"Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim ne de felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.."
Alıntı
Alışamıyorum.. Çünkü ne zaman alışsam kopup gidiyor. İnsan en çok da kendinden kopanlardan yapılmıştır değil mi?