Bir sen var içimde
Bir de senden öte sonsuzluk
Bir sensizlik var içimde
Sensizlik bir dolu bardak
İçtikçe içiyorum
Sonra birden aklıma gözlerin
Ve son kadeh senin şerefine
Sensizlik derin bir yalnızlık
SerkanŞİMŞEK
Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?
Bilmem bu yanardağ ne biçim korla tutuştu?
Pervane olan kendini gizler mi hiç alevden?
Sen istedin ondan bu gönül zorla tutuştu.
Bu kitabı çok değerli okur bir arkadaşımda görüşmüştüm başka bir öneriden sonra da ilk elime geçmesini fırsat bilerek okudum.
“Bana mutluluktan söz etme,anısı beni mutsuz ediyor..."
kitap okumayalı yıllar olmuş gibi hissediyorum. 96 sayfalık bir yaşamdı kitaptan çok ve ben uzun zaman sonra satırların altını çizerek okudum...
Aslında doğu toplumunun yozlaşmış halinin gözler önüne serilmesi diye bakabiliriz. Keyifli okumalar