Jane Eyre....O kadar çok şey var ki yazacak...Benim idollerimden biriydi kendisi...Kaldığı yetimhaneden kilise çanlarına bakardı ,ben de yurtta ranzamdan,cami minarelerine...Kişiliği,duruşu,sabrı ve başarısı ile etkisinde kaldığım,unutulmaz mükemmel karakterlerden, kesinlikle okunmalı....