EDA

Bunlar güzel. Hepsi güzel fakat sen onlardan daha güzelsin...
Sayfa 48·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yıldızlar karanlık içinde parladığı gibi fakir ve sefalet içinde saflık ve yücelikle parlayan ruhlar yok mudur ? Bir kalp sevmek için mutlaka servete , asalete mi muhtaçtır ?
Sayfa 47·Kitabı okudu
Genel terbiye ve ahlak adına örtünmeleri istenen Müslüman kadınlarına ulusal namusu aşağılayarak söz söyledikten sonra, örtünme nedenini soran Avrupalılara , ''Kadınların namusuna olan hürmetimiz. '' yanıtını vermenin büyük bir çelişki olduğunu itiraf etmeliyiz.
Sayfa 45·Kitabı okudu

EDA

, bir kitabı yarım bıraktı
%28 (80/282 syf.)
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvetin bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar bizde o gücün de mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine kaim olan acılı bir sükunet en şiddetli acıların hasıl ettiği gözyaşlarından bile daha yakıcıdır.
Sayfa 23·Kitabı okudu