Bu kitabı okumaya karar verme serüvenimden bahsetmek istiyorum ilk önce.5 yıl önce ortaokulda bir öğretmenimin masasında rastaldığım bir kitap.O zamanlardan beri okumam gerektiğini düşündüm.Kütüphane de rastlayınca almak istedim.Kesinlikle en beğendiğim kitaplar listesinde yer almayı hak ediyor.Öncelikle adının hakkını veren bir kitap.Ben sadece 2 kişi arasındaki aşkı anlatacağını sanarken bambaşka bir dünyaya itti beni.Allah aşkından,tasavvuf ilminden çok iyi şekilde bahsedilmiş.Çevremdekilere önereceğim okutacağım bir kitap.Kitabı okuduktan sonra artık olaylara,insanlara,çoğu şeye farklı bir gözle bakmaya başladım.Elif Şafak merakımı da cezbetti.Umarım sizde beğenirsinizz