Belirli bir yaştan sonra yaşadıklarıyla ilgili hala ailesini suçlayan her insan, kendi seçimlerinin sonuçlarıyla yüzleşmekten korkan bir yetişkin çocuktur.
Kurtarıcınız ve kahramanınız sandığınız ebeveyniniz, bazen sizi en çok zehirleyen kişidir. Hayatın içinde bir noktada onunla ters düşene ya da ona muhtaç kalana kadar bunu fark edemezsiniz bile.