Emre

Emre
Binbaşı beyin yumuşacık koltuğa oturur, Dostoyevski'yi okurdum. Ya da Gorki'yi. İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması, merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Emre

, bir kitap okudu
Puan vermedi·382 syf.·
6 günde okudu
·
2020 55. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53,1bin okunma
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daimi ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Sayfa 329 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Refahın yolu sağlam bir zaman anlayışından geçer.
Sayfa 231 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Sabır, insan oğlunun tek kalesidir...
Sayfa 206 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu