kitabin her yonu hosuma gitti. anneden kıza kader kalıyor ve anneligin konusulmayan yonleri ne kadar kolay gormezden geliniyor. nergise hem cok kizdim hem hic kizamadim
yaaani. ne anlatti simdi? ay bilmiyorum boyle sevilen kitaplara laf edince haksizlik ediyorum gibi hissediyorum ama hayir yaaa. overrated maalesef. anlatmak istediği bir seyler var evet ama eeee? havada kalmis