Eda Işık

Eda Işık
@eepyya
●Çocuğa bağıra bağıra hayır demeyi öğretmeli. ●Vücudunun özel olduğunu ve ancak kendi izin verirse birinin dokunabileceğini öğretmeli. ●Çocuklara cinsel eğitim verilmeli. Eğer yapamıyorsanız bir uzmandan yardım alın. ●Okul müfredatlarına,çocuk kaybolduğu zaman ne yapmalı bilgisinin konulması lazım. ●Çocuğa özel bölgelerini anlatmalı. ●Anneler çocuklarıyla yakından ilgilenmeli. ●Çocuklara kendilerini nasıl ifade edebilecekleri öğretilmeli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim suçum muydu çocukken büyümek zorunda kalmak?

Eda Işık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
13 günde okudu
·
2023 23. kitabı
Beyza Erdem
8/10 · 160 okunma

Eda Işık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
7 günde okudu
·
2023 22. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma