Ertan Nesin

Ertan Nesin
@eerrttaann
Bu da geçer ya huu. En güzel makam hiçlik makamı. Bu mertebeye ulaşabilene aşk olsun.
Nitekim Adem Baba yeryüzüne indirildikten sonra affedilmek için yıllar yılı yalvarmış. Şeytan'ın yaptığı gibi "Beni Sen azdırdın!" diyerek kusuru Allah'a havale etmeden, "Biz kendi kendimize zulmettik" ikrarıyla Rabbinin rahmetine sığınıp bağışlanmayı dilemişti.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam
"Insan kendi vaktinin çocuğudur" derken muradı zamanı ve tekerrürü hatırlatmaktı. Bugün, dün tarlasının hasadıydı. Yarınlarsa bugünün aynası...
Avcılar rahat bıraksaydı, kartallar kendi yuvalarında, ölmeyi dilemezler miydi?
Zalime boyun eğersem hakkımla birlikte izzetimi de yitiririm.
Reklam