Ivan ilyic "Nasıl yaşadım hayatı?" diye sorgularken ve zaman geçip yaş aldikca mutlu olduğumuz anların azaldığını kendince dile getirirken bizim de "Acaba ben nasıl yaşıyorum bu hayatı?" diye sorgulamamiza yardımcı oluyor. Belki de bu yüzden yazmıştır bu kitabı. Umarım bizler güzel yasiyoruzdur dostlarım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!