Napolèon ve Mussolini bu yüzden üstüne basa basa kadınların daha zayıf oldukları konusunda ısrar eder, çünkü kadınlar zayıf olmasalardı, erkekler büyüyemezlerdi. Bu da , kadınların erkekler için ne kadar gerekli olduğunu kısmen de olsa açıklıyor. Keza kadınların onları eleştirmesinden dolayı ne kadar huzursuz olduklarını da aynı eleştirileri yapan erkeklerin canını yakmadan ve onları öfkelendirmeden kadının onlara bu kitap kötü, bu resim başarısız ya da buna benzer bir şey söylemesinin ne kadar imkansız olduğunu da açıklıyor. Çünkü kadın doğruyu söylemeye başlarsa erkeğin aynadaki görüntüsü büzülmeye başlar; hayatla yakaladığı uyum azalır.