Yatakta yanına çöküyorum. "Özür dilerim."
"Özür dileme. Hala arkadaşım olduğunu söyle."
"Hala en iyi arkadaşınım." Omzuna yaslanıp içimi çekiyorum. "Bunu telafi etmek için ne yapabilirim?"
"Öncelikle kilidini tamir edebilirsin. Bir daha asla göğüslerini görmek istemiyorum."
"Aman Tanrım, Kurt."
Kahkaha atarak homurdanıyor. "En son gördüğüm zamana göre büyümüşler."
Onu itiyorum. "Kendi odamdan gitmemi mi istiyorsun? Çünkü gerçekten kusmak üzereyim."
"Hayır." Yüz ifadesi ciddileşiyor. "Asla gitmeni istemiyorum."
Sayfa 147 - yabancı yayınları - kitabın en saçma komik ve güzel kısmı burasıydı benim için sanırım sjkdjdfdkldk