Yoksulluk toplumun suçudur, açgözlü ve kurnaz kimselerin diğerlerini sömürüp yükseldikleri bir toplumun kabahatidir yoksulluk. Anlaşılması gereken husus, neden zenginlerin ve yoksulların olduğu değil, başarı hırsıdır.
Sistem ruhuna uyum güçlüğü çeken herkes aynı muameleyi görür.Diğer insanların gözleri ve kulakları onların teorilerini onayladıkça vardır.Gerisi gözlerinin yaşına bakılmadan ortadan kaldırılır.
Çatışma farklılık değil, farklılığın yok olmasıdır.
Toplumlarda farklılığın yok olması ve insanların birbirlerini taklit etmesi toplu şiddet eylemlerinin habercisidir.
boşluk, bir anlamda,şartlanma birikimlerinden elimize kalandır.Ne başkalarının davranışları, ne etrafındaki dünya ne de kendi hayatı kontrolü dahilindedir onun kafasında.
O"başka insanların beklentilerini yansıtan bir aynalar topluluğu" dur sadece.