"İnsan yaradılışı kusurludur. En parlak yıldızların bile üzerinde lekeler vardır. Gözler yıldızların parlaklığını görmezler de ancak bu ufak tefek lekeleri seçerler."
Hani bazı anlar olur ya, insana kendi bile fazla gelir. Kimseyi görmek, konuşmak istemez. Kimseye tahammül edemez. Oysaki tüm canlıları, insanlar da dahil seviyordur. Fakat hayat öyle şeyler yaşatır, öyle boşluklarda bırakır ki insanı, an gelir o çok sevdiğimiz insanlara bile tahammül edemez oluruz.