Hayatın zorlu koşullarına katlanıp doktorluğu kendi isteğiyle reddetmek güçlü bir kişilik ve ayrı bir başarı diye düşünüyorum.
Belki emlak ilgi alanım olmadığı için belli bir yerden sonra bitmek bilmedi.
Bizi ve mikroplarımızı anlatan , gülümseten ,şaşırtan, herkesin anlayacağı bir dille yazılmış çok hoş bir kitap. Aman ha yediklerinizeze ve bağırsaklarınıza çok dikkat edin çünkü ; bizi biz yapan mikroplarımızmış.
Şiddetle tavsiye edilir.