Mucizeler bitti. Doğmak yeterince mucizevî. Başka bir tane daha beklemek aptalca Ölmek de ikincisi. Bunların arasında da hiçbir şey yok. Kimse beklemesin...
Ama biliyorum, izin vermeyecek insanlar rahatça kendimizi yok etmemize. Arkadaş olacaklar. Âşık olacaklar. Sırdaş kesilecekler başımıza Robinson'un bile yanına Cuma'yı veren dünya, üzerinde yaşayan bütün insanları tanıştırma gibi hastalıklı bir saplantıya sahipken uzak kalmamız çok zor olacak gündüzün ve gecenin seslerinden...