Erkek karaktrlerle kendimi özdeşleştiricek bir şeyler bulamam pek rastlanır bir sey degildir fakat Martini o kadar icsellestirdim ve "bu adam aynı ben" noktasina o kadar cok geldim ki sonunda kendime hayret ettim düşünceleriyle düşüncelerimiz çok benzer yaptıklarıyla yapmaya cesaret edemediklerim aynıydı...
herkese rağmen inandığı şeyin peşinden gitmesi kimseye yaranmaya calismadam her ortamda savundugu fikirleri zekasi çevresindekileri düşünmesi rutha olan bitmeyen aşkı her şeyiyle o kadar tutarli ve gerçekti ki hayran kaldim.
Hayati boyunca ulaşmak istediği şeye ulaştı ama tatmin olmadi çünkü bu da anlamsız geldi.
London sondaki intiharini bireyciligin sonu bakın böyle gibi bir algı oluşturmak için yapmış olabilir çünkü kendi iyi bir sosyalistmis fakat çok tutarliydi neden diye soramadım bile her seyiyle inanılmaz tatmin oldum ruhuna dokundu ne denir ki klasikler iyi ki var demekten başka
Evrendeki yegâne hayırlı şey buydu. Hayat acı veren bir bezginliğe dönüşünce, ebedi uykusuyla ölüm teselliye hazırdı. O zaman ne bekliyordu? Artık gitme vaktiydi.
Şu anda kafamı en çok kurcalayan şey, beni neden istedikleri. Beni kendim olduğum için istiyor olamazlar çünkü hâlâ eskiden istemedikleri kişiyim. Demek ki beni başka bir şey için, benim dışımda bir şey için, ben olmayan bir şey için istiyorlar!