Okumak/kitap okumak, insanı kuşkusuz geliştiren bir aktivitedir ve bir hobi, bir boş zaman değerlendirmesinden ziyade bir yaşam biçimi ve hatta mümkünse tüm yaşamın ona göre şekillendirilmesine mahkum bir tutumdur.
Ben, kütüphanesiz, kitaplıksız ve hatta ebeveynlerinin ellerinde kitap olduğunu hiç görmemiş bir yuvada büyüdüm. Kaldı ki Türkiye'de büyük çoğunlukla böyle bir manzara mevcuttur, 15'li yaşlarımda ilgimi çekecek bir yazar ve hikaye kitabı ile tanışıp, bilimsel kitaplara değin evrildim.
Bu benim adıma bir başarıdır, ne mutlu ki içimde böyle bir sevgi ile karşılaştım. Çocuklarınızı ve hatta bebeklerinizi kitaplara boğun.
Bu hareket, çoğunlukla yeterli olacaktır.