"Tıpkı bu rüzgar gibi. Kışın başı olduğu için soğuk ve insanlar ondan kaçıyor. Sıcak kalmak için içeri giriyorlar. Ama ben kucaklıyorum onu. Yüzüme vuran rüzgarın, yazın yanaklarımı ısıtan güneşin tadını çıkarıyorum. Yağmurda dans etmek istiyorum. Karın üzerine uzanıp kemiklerime işleyen soğuğunu hissetmeyi düşlüyorum."
"Tedavi görürken, hastane yatağıma hapisken, acı çekerken ve hayatımın her yanı deliye dönmüşken, hemşirelerden yatağımı pencereye çevirmelerini isterdim. Her gündoğumu içimi rahatlardı. Gücümü toplardım. İçimi umutla doldururdu."
"Bir kere gördükten sonra hepsinin görmüş sayılırsın."
"Bu doğru değil," "Her güneş doğumu başkadır. Renkleri, tonları ve ruhunda bıraktığı etki." "Her yeni gün bir hediyedir..."