efsah

efsah
@efsah
"şu kıyas ve ölçüler âleminde dolaşanın ben olduğumu sanıyorlar"
İnsanoğlu, dış dünyada terk edebilme becerisiyle donatılmışsa, bu aynı zamanda onun iç dünyasında da terk edebilme becerisi gösterebileceği, hatta göstermesi gerektiği anlamına gelir. Çünkü bu bakışımlılık ilkesine göre, dış iç'in modelidir ve dışın imkanları iç'in imkanlarına işaret eder.
Sayfa 59
Reklam
İnsanın aklının başında olduğunu düşünmesi son derece iç rahatlatıcıdır, ama aynı zamanda çok yanıltıcı ve hatta dikkat dağıtıcı da olabilir.
Sayfa 139
O halde -anlamaya yönelik arzumuzu yatıştırmak için- anlaşılmayı bekleyen bir benlik imgesi mi oluşturduk ?
Sayfa 56
rahatsızlık vermeyen sessizlik içinde, birlikte oturabileceğimiz insanlara övgü
Var olan tek fobi kendini bilme fobisidir.
Sayfa 38
Reklam