efsah

efsah
@efsah
"şu kıyas ve ölçüler âleminde dolaşanın ben olduğumu sanıyorlar"
rahatsızlık vermeyen sessizlik içinde, birlikte oturabileceğimiz insanlara övgü
Reklam
Var olan tek fobi kendini bilme fobisidir.
Sayfa 38
Kuşsuz ve gölgesiz akşamlar altında İki olmak, üç olmak, dört olmak, ihtiyacı.
Biz ölüler, hep aynı ümitle, Uyandırılacak gibi uyuruz.
Sayfa 239