O kadar güzel bir kitap ki… Buraya ne yazsam eksik kalır. Sadece diyeceğim tek şey alıp okuyun. Ayrıca illa çocuğunuzun olması veya evli olmanız gerekmiyor, ismi her ne kadar ebeveynlik kavramını yansıtsa da genel olarak kitap bize yaşam deneyimlerini sunuyor.
Bu seri, dünya inşası konusunda Rothfuss'la yarışacak seviyede. Camorr şehri o kadar detaylı ve canlı ki, Venedik'le Londra'nın suç dolu bir evliliği gibi. Kanal sokakları, altın kubbeli sarayları, yeraltı mezarlıkları ve en önemlisi Bondsmagie büyü sistemiyle adeta nefes alan bir organizma. Lynch'in şehri anlatışı o kadar ustaca ki, sokaklarında kaybolmak istiyorsunuz.
Kurgu tasarımı ise tam bir dolandırıcılık şaheseri. Locke ve ekibinin soygun planları, geri dönüşlerle örülmüş kusursuz bir saat mekanizması gibi işliyor. Lynch, geçmiş ve şimdiki zaman arasında o kadar ustaca geçiş yapıyor ki, her bölüm yeni bir sır perdesi aralıyor. Karakter tasarımları efsane; Locke'un zekası, Jean'in sadakati ve ekibin arasındaki diyaloglar o kadar doğal ve eğlenceli ki, okurken kahkaha atıp bir sonraki sayfada içiniz sızlıyor.
Bu seriyi bizim at Patrick Rothfuss begendigi ve the doors of stone serisini beklerken okumustum. Ama bununda serisi harika. Ikk kitap biraz detayli gidiyor ama sonrasii...
zaman içinde zaman kavramını öğretiyor bu kadar bilgiyi hangi ara elde ettiniz diye sormak isterim yazara gerçekten aklın sınırlarını zorluyor yakıyor dersek azdır....
Kalplerin Keşfiİmam Gazali · Gelenek Yayıncılık · 20159bin okunma
Filminden kaynaklı basit bir zombi kitabı çıkacağını tahmin ederken, vampirler üzerinden toplum dönüşümünü anlatan bir başyapıt okudum. Tamamen gotik edebiyatı içine girmese de kesin okunması gereken türden.
Büyük bir umutla başladım okumaya çünkü ilk kitabı gerçekten beğenmiştim akıp gitmişti fakat enzonun ölümüyle bozulmaya başladı akış. Enzo çok güzel bir karakter ve potansiyeli var fakat Adelina dışındaki tüm karakterler gibi çok yüzeysel kaldı. Sevmeye fırsat bulamadık. Buna rağmen diriltilmemeliydi. Madem öldü ölü kalsın. Adelina çok iğrençdin verdiğin tüm kararlar mı yanlış olur Afsuni seni hak etmiyor. Çok karanlık yazılmış adelina yazar da belirtmiş zaten fakat hiç bir şekilde sevemedim adelinayı ve okumayı çok zorlaştırıyor. Baş karakter iyi olmalı demiyorum güzel işlense böyle de okunur ama ne hançerleri ne gül cemiyetini ne de violettayı sevemedim sadece afsuniyi seviyorum ama o da çok yüzeysel. Olaylar çok karışık sahneler arası atlanılmış noluyo dedim hele savaş sahnesi hiçbir şekilde kafamda canlanmadı bence betimleme eksikliği vardı. Ve gemmanın ölmesi çok gereksizdi. Hançerlerin ölüp durması yerine Adelina ile aralarının düzelmesini isterdim. İlk kitapta arkada Enzo, Teren, Adelinayı görüyoruz. Ama iki kitapta da adelinayı okuyoruz sürekli. Teren ve enzoda dışarıdan bir göz var raffaele de de aynı şekilde ama Adelina...
Dilini, olay örgüsünü, karakterleri sevemedim. Marie ilk kitapta güzel iş çıkarmış hakkını yiyemem ama bu kitap bana göre çok eksik. Efsane serisini merak ediyorum umarım beğenirim. Teşekkürler.
Gül CemiyetiMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,589 okunma
Muhteşem bir kitap...
Muhteşem bir yazar...
Muhteşem bir aşk...
Muhteşem bir hikaye...
Gerçekten çook ama çoook beğendim. Asi ve Mavi gibi bir dram eseri değil.
Her bir duygu var , Efsane bir kitap. Yani yukarıdaki 4 satır ile bence herşeyi anlattım :)
Çok konuşmaya gerek yok!
Teşekkürler Şeyma DemirOkuduğunuz için TEŞEKKÜRLER
Bana Öyle BakmaŞeyma Demir · Dokuz Yayınları · 2020499 okunma