gök.hangisi

gök.hangisi
@efsane72
Sonu ölüm olan bu hikaye için ne kadar çok üzüyoruz birbirimizi.
Dicle Üniversitesi /Coğrafya Öğretmenliği
Bingöl~Batman
13 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Önce mutlu olmaya karar ver, sonra da bıkmadan, usanmadan her yerde ara onu. Çiçekte, böcekte, resimde, kitapta, havada,suda, eşte, dostta, kiminin gözündeki yaşta, kiminin içten bir gülüşünde hep ara…
Sayfa 338·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

gök.hangisi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
15 günde okudu
·
2021 18. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.4/10 · 14bin okunma
Sükûtun da bir sesi vardır.. Onu duyacak yürek lazım. Şems-i Tebrizi ***
Uçurtma avcısında Hosseini; “Afganistan’da çocuk çok ama çocukluk yok” der. Dünya da öyle değil mi ? İnsan çok ama “insanlık” yok.