Biraz da beklentiyi yüksek tutarak okudum kitabı. Amokun ne olduğunu bilerek okudum. Fakat ne bileyim kitap sonunda kafamda hala bir boşluk hissi vardı, sanki yarım kalan bir şeyler vardı.
-Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı; armağan gibiydiler
-Çölü güzelleştiren bir yerlerde bir kuyu saklıyor olmasıdır.
-Kendini yargılamak, bir başkasını yargılamaktan çok daha zordur. ...
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,3bin okunma
Yazarın Verdiği çok güzel mesajlar var. Çok farklı karakterler var ve hikayeleri nerde nasıl bittiğini anlamadan başka birinin yaşadıkları devreye giriyor.
Muhakkak ki bütün insanların birer ruhu vardı ama birçoğu bunun farkında değildi ve gene farkında olmadan geldikleri yere gideceklerdi. Bir ruh, ancak bir benzerini bulduğu zaman ve bize, bizim aklımıza, hesaplarımıza danışmaya lüzum bile görmeden ortaya çıkıyordu. ...