Evinde Gitarın Var mı?
Evinde gitarın var mı? Gidelim öyleyse Evinde gitarın var mı? Gidelim öyleyse İskelede karşılaşmıştık Sisli bi' gündü, tanışmıştık Birdenbire, tepeden inme Hem de çabucak kaynaşmıştık Sohbet giderek koyulaşmıştı Birbirimize her şeyi anlatmıştık Ve başka bir şey önermişti bana Dedim ki: "Bilmem e-e-e-eğ" open.spotify.com/track/24jZmXmt4...
Müzik
yol belli, eğ başını usul usul yürü şimdi.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beklentimin aşağısında kalan kitaplar.
selamlar, beklentimin aşağısında kalan ne yazık ki çok fazla kitap var. bunlardan bahsetmek istiyorum. 🎀 ~ Xoxo : Güzel ve cozy bir kitap açıkçası. Ama karakterlere bağ kuramadım ne yazık ki. Jaewoo ve Sori özellikle. ve hikaye aşırı hızlı akıyordu ve mantık hataları vardı. Sori'nin normalde Jenny'e mesafeli davranıp o çello çaldığı anı gördükten sonra ısınması anlamsız geldi Sori'yi hiç anlayamadım. Jaewoo da hikayeye çok hızlı girdi. Kore esintisi hoşuma gitmişti. 6/10 ne yazık ki. ikinci kitabı olan Asap'ı okumayı düşünmüyorum. serinin overrated olduğunu düşünüyorum ama sevene saygı duyuyorum beğendiğim yerler vardı. aynı yazarın bende Yüzen Dünya kitabı da var ve korkuyorum başlamaya xoxo gibi değildir umarım. ❄️ ~ Beni Bırakma : Omega noktası bu seride en çok ilgimi çeken yerlerden birisi. ve dokunarak öldürme/bir şeyleri kırma teması çok iyi. Ama yazar o kadar kötü yazmış ki 2. kitabın 200. sayfasına kadar dayanabildim. çok konuştum daha fazla konuşmayacağım bu seri hakkında devamını almayı düşünüyorum. aşırı overrated bir seri kesinlikle. aynı yazarın Beni Seyret isimli kitabı (Shatter me serisinin new republic yan serisinin ilk kitabı.) da çıkmış. Onu da ayrıca okumayı asla düşünmüyorum. ⚔️ ~ Kalp Muhafızı - II : İlk kitabı çok güzeldi ama ikincisinde hiçbir karaktere dayanamadım küfrede küfrede yarıya kadar geldim. sonra bıraktım. aşırı beklentimin altında kaldı karakterlerin zırlamaları aşırı sinirimi bozdu. eğ üğ yapan karakterlerden çok hoşlanmıyorum. ilk kitapta azdı ama bu kitapta aşırı fazlaydı. 🫂 ~ Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Üçüncü Perde : ilk kitabın olay örgüsü çok güzeldi. ama ikinci kitaptan itibaren aşırı uzatılmıştı bence. Ender'in sürekli bir yerlerden çıkması hoşuma gitmedi. Ve kitabın ismi sadece başlık olarak kaldı bana kıyasla. 🧸 ~ Oyuncak Müzesi : Aralarında en çekilebilir
Duygu ve Düşünce
Gözlerim gözlerine kitlenir Doyamam seyretmelere seni Özlerim, birkaç saat fazla gelir Yağızım, yiğidim, erkek güzeli Gel de eğ, eğ şu asi başını Kaçırma, gel şu olgun yaşımı Anladım korkunu telaşını Görünce çakmak çakmak yeşillerini Seni pamuklara, sarmalar sararım Ne bedel isterim, ne hesap sorarım Ne sitemle güzel kalbini yorarım Sakınma tatlı dillerini Sezen Aksu youtu.be/PrJULYp6XJc?si=...
Müzik
Şu an bu satırları okuyan kardeşim; aldığın her nefes seni o kaçınılmaz sona, toprağın altına bir adım daha yaklaştırıyor. Ölüm gelip çattığında biraz daha vakit' diye yalvarmamak için, vaktin varken uyan. Dünya seni aldatmasın; kabirde seni ne şöhretin ne de malın karşılayacak. Sadece namazın ve salih amellerin seninle olacak. Gel, geç olmadan Rabbini tanı, O'na boyun eğ ve namazını kıl ki; o çetin hesap gününde yüzün ak, gönlün ferah olsun.
Gece tek başına yürürken karşına çıkan yol Hani en tekinsizi gördüklerinin, o benim Sanma yol gösterir yıldızlar, eğ başını, kaybol Yıldız değildir onlar benim ateşten gözlerim Kalbinde harp davulları Kalbin, kan ter içinde atlar Uğuldayan uçurum rüzgarları Ulu dağ başlarını sallar Nafile, duyuyorsun; Uzakta uluyan kurt, O kırılan dallar benim..