Yazarokur

Yazarokur
Suyunu arayan saka~
Başka bir deyişle hala insanların neyi neden yaptığını anlamadığımı söyleyebiliriz. Korkarım ki benim mutluluk anlayışım ile diğer herkesinki birbirine tamamen zıt düşüyor. Bunun getirdiği endişe; uykularımı kaçırıyor, beni acı içinde kıvrandırıyor, aklımı kaçıracak gibi oluyorum. Ben mutlu muyum? Daha küçücük bir çocukken bile herkes bana ne kadar şanslı olduğumu söyleyip duruyordu. Ama ben kendimi cehennemin ortasında gibi hissediyordum. Bana şanslı olduğumu söyleyen herkes, benden kıyas kabul etmez derecede daha mutluymuş gibi görünüyordu...
Alıntı
Reklam
Giyotin en acısız ölüm şekliymiş...Oysa bedensel acı, ruhsal acının yanında hiç kalır... Belki günü geldiğinde, zavallı bir insanın bu son sözleri, payına düşeni yapacaktır.
Alıntı

Yazarokur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·150 syf.·
9 saatte okudu
·
2025 10. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
Bozuk ceza sistemi, ne yöne dönerse dönsün, masumu vurur zaten...
Alıntı

Yazarokur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2025 9. kitabı
Senai Demirci
7.9/10 · 90 okunma
Reklam