''Acı çekme yaşamımızın koşulu. Başına geldiği zaman fark ediyorsun. Onun gerçek olduğunu anlıyorsun. Tabi ki,tıpkı organizmanın yaptığı gibi,hastalıkları iyileştirmek,açlık ve adaletsizliği önlemek doğru bir şey. Ama hiçbir toplum var olmanın doğasını değiştiremez. Acı çekmeyi önleyemeyiz. Şu acıyı,bu acıyı dindirebiliriz ama, Acı'yı dindiremeyiz.''
''Utancımızın temeli işlediğimiz hata değil,kendimiz seçmeden olduğumuz şey olmaktan duyduğumuz küçük düşme duygusu ve bu küçülmenin her anından görebildiğine dair o dayanılmaz duygudur. ''