İnsanın kökenindeki çevreyi belirleyen kaderden,
atalarının kan yoluyla sana bıraktıkları özelliklerden
kurtulabilmek için açık bir kapı var mıdır acaba?
Kimbilir? Belki kuşakların klostrofobik baskıları
sırasında,bir noktada birileri bir basamak yukarıyı
fark eder ve oraya varabilmek için bütün gücünü kullanır.
Ne hazin saçmalıklar! Kendi kültürünün köklerini yitirenler,şimdinin kararsızlığını ve gri rengini önceki yaşamlarla açıklamaya çalışıyorlar.Yaşamların dönüşümünün bir anlamı varsa,eminim bambaşka bir anlamdır bu.