Ne yazık ki sabun köpüklerine takılıp havalarda uçmuyoruz mutluluk içersinde;yaşamlarımızda hep bir önce ve sonra var ve bu önce ile sonra,bir av üzerine atılan ağ gibi konuyor üzerimize.
Sana zaman yitirmenin hiç de kötü bir şey olmadığını hatırlattığım zaman müthiş irkiliyordun.En çok da,hayatın bir koşu değil,hedefi vurmak olduğunu söylediğimde dehşete kapıldın:Önemli olan zamandan tasarruf değil,bir hedef bulmaktır.