emir

emir
i love my "d" #Filistin #athenayıkurtar letterboxd ve substack: eimrenn anitsayac.com
balık köftesinin güzelliği hakkında konuşabilir miyiz
periler diyarında ne balık köftesi ne ketçap ne de televizyon vardır.
Sayfa 15 - 1.bölüm·Kitabı yarım bıraktı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okuduğuma pişman olduğum kitaplar
not: genel olarak çok sıkıldığımdan bahsediyorum. öncelikle, benim için bir kitapta -taciz tecavuz vb şeyleri dahil tutmaksızın- en önemli olan şey o kitabı okurken sikilmamamdir. çünkü keyif almak ve kafami dağıtmak için okuduğum kitaplarda sıkılınca hiçbir anlamı kalmıyor. ve ben asagidaki kitapları okurken COK SIKILDIM. °Genç Elitler °Bir Karanlık Pencere bunu çoğu kişi çok begeniyordu ama okurken hiç bişi anlamadığım için COK SIKILDIM sınıfa her bu kitapla girdiğimde hala bitmedi mi diyorlar. nefret ediyorum senden. °Hapishane Şifacısı ben bunu ilk okuduğumda on vermiştim sonra @fantasticokur okuyup bayilinca reread yapayım dedim aman Allahım bu ne böyle. kitap asla akmiyor. ben sonunu okurken oha demiştim ilk okuduğumda şu an sonunu bilerek okuduğum için ortalar çok sıkıcı geçiyor hicbisi olmuyor keşke ikinci kez okumasaydim bir de ikinci kitabı var of. bu kadar sanırım bye
Gönderi kullanım dışı

emir

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.·
Beğendi
·
21 saatte okudu
·
2025 28. kitabı
John Green
8/10 · 26bin okunma
öldüm 2x
''hazel grace, hiç sorun değil. kalbimin senin tarafından kırılması bir onur olurdu.''
Sayfa 180 - augustus·Kitabı okudu
arkadaşlar ben öldüm
konfetilerin gökyüzünden düşmesini, esintiyle yerde dolanmasını ve kanala savrulmasını seyrettik. ''insanların bunu rahatsız edici bulmasına inanmak zor.'' dedi augustus bir süre sonra. ''gerçi insanlar bir süre sonra güzelliğe alışıyor.'' ''ben sana henüz alışamadım.''
Sayfa 169 - hazel-augustus·Kitabı okudu