Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
"Akçaağaçtan düşen şu yaprağa bak, salınışı aynı kelebeğin uçuşuna benziyor. Tuhaf değil mi? Hüzünlü ve ölü bir şey, neşeli ve canlı bir şeye nasıl da benziyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bilindiği gibi zaman bazen kuş olur uçar, bazen de solucan olur sürünür ama insanoğlunun kendini en iyi hissettiği an, zamanın hızlı mı yavaş mı geçtiğini fark etmediği andır."