Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gülüş bir yanaşımdır bir öbür kişiye;
Birden iki kişiyi döndürür bir kişiye..
Anılarından kale yapıp sığınsa bile.
Yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye..."