Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
"Uyku adı altında beni yoklarsa ölüm.
Ki ben tüm uykuları hep uyanıkken gördüm..
Neden mi ben kendimin sorardım adlarını?
Anlasınlar diyedir, ben nasıl, nerde öldüm..."
"Benim en sevdiğim söz senden duyduğum ben'dir.
Hep yinelediğim söz sana koyduğum ben'dir.
İyi olmak adına bilgiç olmak istemem.
Seni senlediğim söz, bir-bir oyduğum ben'dir"
"Senin o durduğun yer, sana göre yer değil.
Duyup dinlediklerin sana seni der değil,
Benim sana dediklerimi onlar unutturmuyor;
Çünkü söylediklerim benzerli sözler değil."