Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
"Orası bir yalan artık, bir yalan köyü;
Çoğalan yalnızlıkların azalan köyü.
Şimdi senin bunaldığın kaçmak kentinin,
Sandığını, bavulunu açmak kentinin.
Elinden anılarını da alan köyü..."
"Kendimi sileceksem, bilirim sende varım.
Senin ben yarısıyla seni ben tamamlarım.
Seni sende bütünler, sana sende inanır,
Seni sende silerim, seni bende yazarım."