Sosyoloji bölümünden mezun olmuş bir adamın iş dünyasına atılmadan önceki kısa anları ve iş hayatında yaşadıkları olaylar anlatılmış. Bu süreçte de ana karakterin toplum hakkındaki analizlerini okuyoruz.
Farklı duygular arasında gidip geldiğim bir kitap oldu. Kitabın başlarında zaman geçişleri biraz ani geldi. Geçmiş zamanda ilerlerken birden geniş zamana geçilmesi anlatımı kopardı. Ama sayfaları atladıkça bu atlamalar kayboldu. Karakterleri tanıma süreci biraz uzun tutulmuş gibiydi. Ama en azından daha derinlikli aktarılabilmesini dilerdim çünkü o zaman benim için daha etkileyici olurdu. Ama kitabın yarısından sonra hikaye ciddi bir akıcılık kazandı. Özellikle son bölümlerde elimden bırakmakta zorlandım. Ancak final kısmı biraz hızlı geçilmiş gibiydi. Olaylar oldu bittiye gelmiş hissi verdi. Kurgu güzel kurgulanmış ama bazı detaylar daha güçlü işlenebilirdi. Her şeye rağmen farklı bir tat bıraktı diyebilirim.