bugün yeteri kadar yiyeceğimiz var ama oturup yarın ne yiyeceğiz diye düşünerek ağlıyorsunuz. kölesiniz! yiyeceğiniz varsa zaten şanslısınızdır, yersiniz. yoksa çekip gidersiniz. kapı açık. neden ağlarsınız ki? burada ağlanacak ne var?
her zaman kapının açık olduğunu hatırla. çocuklardan daha fazla korkma. tıpkı onlar gibi oyundan sıkıldığında "daha fazla oynamayacağım" de ve çık git. ama eğer oyuna devam etmek istiyorsan ağlama.