ela

ela
@elacakil
"Ölüm en yüksek çığlıktır." İnsan bazen yalnız kalmak ister yalnız hissetmek değil..
"Özür dilerim," dedi başını ıstırapla üzerime bırakıp. "Özür dilerim, senden bütün acılarını almak istemiştim." "Aldın," diye fısıldadım. "Artık acımıyor. Artık gerçekten eve dönüyorum."
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim.
1000Kitap
Ben eskiden azdım, eksiktim ama çoğalıyordum şimdi.
Edebiyat
"yalnız bir çiçek, uçsuz bucaksız bir orman yarattı"
1000Kitap

ela

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
18 saatte okudu
·
2023 20. kitabı
N. G. Kabal
8.9/10 · 5,1bin okunma