ela

ela
@elacakil
"Ölüm en yüksek çığlıktır." İnsan bazen yalnız kalmak ister yalnız hissetmek değil..

ela

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2023 22. kitabı
Amanda Lovelace
7.7/10 · 2.573 okunma
Reklam

ela

, bir kitap okudu
Puan vermedi·156 syf.·
2023 21. kitabı
Özdemir Asaf
8.3/10 · 17,4bin okunma
"Ve hayatınız boyunca bir daha hiç evlenmediniz." "Hayır," diye gülümsedi adam. Artık ellilerinin sonundaydı. "Kalbimi ve tüm sevgimi onu yaşatmaya adadım." Kayıt bitti.
1000Kitap
"En önemlisi," dedi gazeteci kız kayıt cihazını eline alarak. "Mezarı hiç boş kalmamış." Adam içtenlikle ellerini birbirine kenetlendi. "Kalmadı," diye başını salladı. "Yaşarken her zaman yalnız olan Çiçek'in mezanını İstanbul'da kimsesiz çocuklar hiç yalnız bırakmadı.."
1000Kitap