Ela

Ela
@elacapaaa
Bir kitabımı benim için aşırı değerli birine vermiştim, Ertesi gün bana şöyle dedi: " altını çizmek için sabırsızlandığım cümleleri, altı çizilmiş şekilde bulmak ; bu dünyaya karşılaşmak için değil, kavuşmak için geldiğimizin resmi kanıtıdır. "
Edebiyat
Reklam
"Neden gülmüyorsun, dedim Tekrarını yapmayınca unuttum, dedi. Peki neden ağlıyorsun, dedim İnsan her gün okuduğu şeyi unutur mu, dedi."
Edebiyat
"Demek ki neymiş" Bir insan, bir insanı bütün insanlardan soğutabilirmiş...
Edebiyat
... Çünkü sen, yalnızca kolay, oyun gibi ve ağırlıktan yoksun olanı seversin, bir kadere müdahale etmekten korkarsın.
Edebiyat
O zaman, sana göre ölü olduğuma göre, neden ölmekten hoşlanmayayım, sen benden gitmiş olduğuna göre, neden ben de artık yoluma gitmeyeyim?
Edebiyat
Reklam